2025年度特殊健康診断(有害化学物質取扱者)のお知らせ (9月16日更新)
学生さんへ
2025/08/20
有害化学物質取扱のWeb調査について
一度登録した後に変更を行った場合は、保健管理室へメールで氏名・学生番号・変更した旨をご連絡ください(hokekan@t.mail.nagoya-u.ac.jp)。
取り扱っている有害化学物質の種類によって、特殊健康診断の受診が必要・不要かが決まるためです。
Regarding the Web Survey on Handling Hazardous Chemicals
If you make any changes after registering, please notify the Health Administration Office by email with your name, student ID number, and details of the changes (hokekan@t.mail.nagoya-u.ac.jp).
This is because the necessity of undergoing a special health checkup depends on the types of hazardous chemicals you handle.
日本語
9月17日(水)9:00以降のWeb調査について
9月17日(水)9:00以降入力分は、入力内容が印字された「作業条件の簡易な調査」用紙の配布はできません。代わりに「作業条件の簡易な調査」用紙(様式のみ)をこちらからダウンロード・印刷・手書きでの記入をお願いいたします。
English
Regarding Web Submissions After 9:00 AM on Wednesday, September 17
Please be advised that for any submissions made after 9:00 AM on Wednesday, September 17, we will no longer provide printed copies of the “Simple Survey on Working Conditions” with your entered information.
Instead, we kindly ask you to:
・Download the blank survey form from the link provided,
・Print it out, and fill it in by hand.
We appreciate your understanding and cooperation.